Wednesday, July 1, 2009

Jungle Tracking trip....calling for everybody.

Selama ni aku rasa kesunyian..
aku ingat aku xde geng kat Sarikei ni yg minat hobi yang sama..
But now i realise that there's other people yg seangkatan dgn aku.
Tapi aku just kenal sony je..yg lain2 tu just virtually.
So, aku skang ni tgh nak plan utk adakan satu outing yg aku rasa macam best.
Apa kata kita pergi jungle tracking beramai2.
So, sape2 yg dekat ngan Sarikei tu..jom la kita vote. Yg jauh pun amat dialukan.
Makin ramai..makin best. Terpulanglah sama ada nak bermalam, atau sehari je.


korang tgk je la gambar kat bawah ni...ada gak tempat camni kat Sarikei...







Perjalanan untuk sampai ke dalam tu dari rumah panjang akan mengambil masa lebih kurang 1 Jam ( Berjalan Kaki ).

so..amacam??...ada berani..???

Credit to : Labuk for your nice pic. * Buk..kelak mun program tk jadi, ko jadi guide ye.hehehe..!!

6 comments:

  1. Aku sendiri tak pernah sampai sini...pic ni aku dapat dari member aku yg dah pun pergi ke sana.
    dia kata tempat tu best giler...sejuk...

    ReplyDelete
  2. bukan rah air terjun tempat dak labuk molah salah satu aktiviti KB reya kah?

    ReplyDelete
  3. kalah sebangkoi bro...
    tempat ni mmg natural..blum diusik..
    masih dara..merah menyala..!!!

    ReplyDelete