Saturday, July 11, 2009

Hujung Minggu yg...ntah la..!!

Awal pagi lagi aku dah bangun...pukul 5.30am kot. Tgh sedap melayan tido..dah la hujan..hurmm..
Apa nak buat kan...dah tugas.Well...aku kan pekerja yg tekun.

Ada la aku shoot sikit2 pagi tadi...sambil2 handle p.a. Function xde la besar sgt...aktiviti senamrobik je. Poco-poco mmg xleh tinggal la klu senamrobik ni.
So..aku pun join la kejap poco-poco, buat lepas gian.kekeke....

Lepas je berpoco-poco, aku trus cergas ke Dewan Suarah, shoot wedding. Sekali bateri flash out of service...so, sikit je la aku dapat shoot. Klu assignment tu mmg aku punya, mampos kene maki ngan bride.hahaha..!!!

Petang plak aku lepak2 kat playground sebelah umah...
Xde apa y menarik..layan je la suasana petang.
Ish..boring lah korang dgn seloteh aku ni ekk...aku pun borng gak nak menaip nih.
So guys, layan je la barang sekeping dua pic yg aku shoot sepanjang hari.




















1 comment:

  1. Shoot jgn tak shoot idham.. klu weekend dpt kuar amik gambo best kan?? AKu kat sini keboringan melanda hehe.. tunggu outstation lagi ujung bulan ni..

    ReplyDelete